Change of plans









Ni minns att jag skrev om att jag och Henrik har funnit en 2.a på 70 kvm i den mest idylliska miljön och att jag var liiite tveksam över det hela eftersom jag djupt innombord känner att 70 kvm är en stor skillnad mot för våra 120 som vi har nu. Och även om det är tillfälligt så handlar det om 2 år. Jag tänker inte bo halvdant i 2 år.

Man öppnar dörren och du har en bred hall, ett litet rum till höger och en toalett med dusch bredvid innan man kommer till köket som bara öppnar sig så fint. Härligt ljusinsläpp och rymligt. Jag såg en till dörr inne i köket och undrade vart den gick, TILL VÅRAN EGNA TVÄTTSTUGA!!!!!
-Men bind fast mig runt tvättmaskinen Henrik, jag åker inte härifrån!

I hallen finns även en trapp som leder till vardagsrummet, 2 rum till och ett jätte fräscht badrum. det blir ju verkligen som ett litet radhus och vad kan vara bättre än det i väntan på något gott?! :)
Utanför så har vi plats med ett litet möblemang och några krukor med växter.. sagolikt.

Jaha, hur gör vi nu då Henrik, jag vill verkligen ha detta. Tror du hon tar mutor?

Vi provade att ringa och säga att vi helt enkelt ville ha det och var beredd på att skriva kontrakt nu och hennes svar var, Ja men då gör vi det! :)))))))))

AAAAAH, vi fick det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0