Sovrum


Detta är vad jag kan bjuda på i form av någon slags överblick av ett rum. Alla rum är mer eller mindre katastrofala. Ingenting är gjort egentligen. Inget rum är klart. Man väntar på den där dagen, ni vet. Den där Dagen som man säger att man ska göra allt det man inte orkar just då. Men den dagen tycks aldrig dyka upp.
All kraftansträngning går åt till att ta sig upp och iväg till arbetet. Sen hem och peta i sig någon mat. När man är klar med dom bestyren, ja se där då var klockan 9 på kvällen och kvällsrutinerna tar fart. "men i helgen, DÅ" nej, det blir aldrig så. Nä nu får det vara så här tills vi bott in oss. Tänker inte fara iväg och tokhandla en massa som i slutändan inte blir använt ändå. Så gör jag JÄMT: But no more :)
Ja, i och med att min nya kamera ligger i spillror på något Shenker kontor i Sverige är mina kort knäppta med min -37 megapixlars stenålders mobil blir kvaliten till vad den blir, så håll till godo!
Imorgon far jga till Gävle. GUD så jag längtar! Jag har kommit att uppskatta vänner och Gävle på ett sätt jag aldrig gjort förr. Jag blir gråtmild bara jag tänker på dem... Och det blir väldigt tydligt hur vänner som jag inte haft så mycket kontakt med på slutet, hur mycket de faktiskt betyder för mig! Vänner är bäst, vad skulle man göra utan sina vänner!? Och jag har några utav dem bästa som finns och så är det bara! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, fina Emma. Det var underbart att se dig igen. Hur härligt och mysigt som helst! <3

2012-01-28 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0