En idé

Åh som jag har trånat efter Day Home brickan! Men en small för 950 kr känns så där faktiskt ...
SÅ, när jag var på Ikea sist såg jag att en utav deras brickor påminde lite granna om den jag ville ha, dock utan fötter och inte alls i rätt färg, men allt annat ;) hahaha (man ser vad man vill se).
Fiffiga lotta som jag gärna tror jag är fixar det, tänker jag då :)
Så en bricka från Ikea för 79 riksdaler, lite sprayfärg från Claes Ohlson för 60:- någon smart lösning med tassarna under och voila jag har mig en ungefärlig bricka som jag dreglar efter.

Jag drömmer och jag planerar men varken tiden eller pengarna finns till att göra allt man vill på en gång och så är det väl för alla. Då sitter man tillslut här med sina bild collage och tänker " en dag ... en dag!" och sen sover man gott :)

 

Natti natt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0