1.a advent i flytt kaos


Jaa, vad skriver man efter så här länge?! Det har hänt så mycket på så kort tid att det skulle nästan ta mig längre tid att berätta. Men det ska jag göra ändå :)
Jag ska berätta allt om hur 2 änglar kom in i mitt liv och räddade det. Jag ska berätta om dyrbar tid med min syster. Berätta hur det går med min kärlek, berätta om när jag fick säga hej då till mina absolut bästa kollegor någonsin och hur jag lämnade Gävle.Berätta om hur jag nu bor i Motala och 10 tusen saker till,  allt detta ska jag skriva och berätta om.
Men nu ska jag bara mysa mitt i kaoset (bland påsar och kartonger till förbannelse) med lite adventsljus, julmust och snart Bingolotto :)

Det ni ser på bilden är väl det mesta "julpysslet" man kan hitta här hemma, känns lite som att kasta pärlor åt svin att göra något här nu. Men adventsljus lär man ju ha iaf, så jag snodde ihop som helt enkelt får fungera. 


Vi hörs snart igen ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul att du är tillbaka!!! Puss o kram

2011-11-28 @ 19:05:26
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0