En sorts kärlek

Nu åkte du precis... och jag är kvar. Vill inte vara den som är kvar. Men inte heller den som åker. Jag är inte här och möter dig när du kommer hem i slutet av dagen och det gör mig ledsen.
Vi har haft en fin helg du och jag, visst då?! Den var inte som alla andra utan lite bättre ändå, nästan lite magisk;) 
Så det är med tunga ord jag säger hejdå, för nu.
Jag vet att det bara handlar om några dagar, någon vecka tills vi ses igen ... men det räcker inte. Jag vill ha allt och jag vill ha det Nu! Jag vill ha dig helt och hållet för alltid älskling.

Jag älskar dig mer än vad du tror och jag är lyckligare än någonsin nu när jag har hittat dig...








Kommentarer
Postat av: sofie

TOOOOOOOOOKGILLA !!! ;P

2011-05-01 @ 14:06:42
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Fia

Ååhhhh gullunge :) är så glad för din lycka..

2011-05-01 @ 14:22:11
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0