Next to you

Jag vill ha den där "tråkiga" vardagen med dig, Henrik, den ger nog mig mer frid inombords än en vild, lev för dagen och ranta runt i livet vardag.

Jag längtar så det känns fysiskt!

 

Jag vill ha en massa invanda rutiner som vi tillslut spyr på och åker iväg till Thailand bara för att få en paus.

Jag vill göra matlådor och jag vill bré smörgåsar.

Jag vill pyssla och jag vill ta hand om.

Jag vill bråka och bli sams, jag vill älska och avsky.

Jag vill stå och borsta tänderna ihop klockan 21.00 då vi en halvtimme senare ligger och snarkar ihop.

Jag vill vakna upp och äta frukost tillsammans.

Jag vill pussa hej då och jag vill pussa hej.

Jag vill laga mat och prata om dagen som varit över middagsbordet.

Jag vill sitta tyst tillsammans och jag vill prata om allt och inget.

Jag vill skratta med dig och jag vill gråta med dig.

Jag vill titta när du inte se och fantisera om hur våra barn skulle likna dig.

Jag vill vill ha dg helt enkelt... här, nu!

Kommer du? :)

 

Sitter här och lyssnar på en låt som man bara myser av, men jag blir irriterad för den finns inte på youtube.

Dock så finns den på Spotify, Dante - Next to you.

 

Lyssna på den och njut!



Kommentarer
Postat av: Fia

<3



Låter underbart!!

2011-03-02 @ 19:06:31
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0