Internationella kvinnodagen OCH semeldag

Idag fick vi semlor på jobbet och det var så uppskattat så!
Hur uppskatta? Jo just så där uppskattat att det skulle pratas om hur uppskattat det var, hela dagen!
Tänk att vi har sådan tur att få sådana goooda semlor.
Typiskt svenskar, inte bara det att vi har patent på fika, vi ska PRATA om fika också, om hur gott och trevligt det är att fika... under fikat!

Nu är jag hungrig så jag lär iväg till någon utav dessa svindyra citybuktiker och raffsa ihop något gött.
Förövrigt så tror jag att det börjar vankas vår i luften banne mig :)
Hade en koltrast, bofink eller någon annan fågelart jag inte kan namnet på utanför fönstret på kontoret idag, som kvittrade sönder hjärnan på mig!

Sen vill jag bara tjata lite om hur förbannt kär jag är i min Henrik och jag saknar honom så jag tror jag går itu snart!
Vi vill ju bo ihop, men det går liksom inte nu. Jag är fast på mitt håll och han på sitt håll.
Men ja, vi sitter redan nu och pratar på vägar till någon lösning i framtiden.

Nä nu krubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0