Feathers Baby



I torsdags var det meningen att jag skulle iväg och göra en sådan här sköning. Jag vill ha den till höger fast precis där hon har sin, lite bakom och neranför örat så där. Skit snyggt tycker jag. Lagom hippi.
MEN, då jag missuppfattade mamma om vart själva tatueringen skulle äga rum blev det hela en flopp och jag blev utan. Nya tag Emma. Friskt vågat hälften vunnet!
Eller vad tycker ni, modellen hon har eller den till höger?

Men nu så här de senaste dagarna har jag ju även upp ögonen för detta

Också riktigt, riktigt snyggtt.. vad gör jag ?? åååh, den beslutsångesten!!!



Idag då;
Usch usch usch, Nu vill jag jobba!
Helt färdig i kroppen och har ingen ork kvar. Men imorgon banne mig är det jag som SKA till jobbet.
Jag vill inte vara hemma längre, skönt att känna så men desto värre känns det när man faktiskt inte kan jobba.. inge kul att sitta hemma med klump imagen av skuldkänslor heller :/
men men, destor hårdare får jag jobba imorgon ist.

Har lyssnat om och om på en låt som vi lyssnade mycket på i ungdomens år när vi höll tlil i Sätra och Andersberg
Lyssna här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0