Bikini och sidfläsks-shock

Det var ju meningen att jag skulle ha varit på väg till Sandvikens badhus as we speak.
Men jag har åkt på magbacill och har inte mer än 5 sekunder på mig från det att det grumlar till att ta mig till en toalett.
Jag vill inte befinna mig i en badbassäng då, nej nej! Men jag försöker göra någon kraftansträngning till att åka in och umgås ändå efteråt. För ni förstår i kväll precis en vecka efteråt är det dags för tjej kväll igen, fast med ett par andra tjejer än sist, Ja förutom Sofie då:)
Sen nästa helg på fredagen är det min wait for it FÖDELSEDAG!!
Fast vågar man ställa till med något shabrak då nu när alla måste vara så mätta på action?! hm...
förbannade födelsedag!!


Jaja, men så här HADE jag sett ut idag i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0