Änglar måste ha gjort den



Himlen öppnade sig och änglar sjöng när vi gick in på Divas Boning och såg denna kreation!
Både jag och Sofie stod helt mållösa. 17,995 riksdaler, och jag skrek "Vi tar den!!!" Henrik sjönk ner i den djupa omfamningen av soffan och instämde helt och hållet.  Detta var i lördags efter att jag och Henrik gick ner på stan för att möta Sofie för lite efter firning för mig. Vi fikade på det givna stället, Mingel och bar så klart.
-Det vanliga? frågade han i kassan oss Mig och Henrik. Är vi så jäkla förutsägabara!?

William var med han också, och jag blir alltid lika imponerad av hur duktig den pojken är. Väluppfostrad, smart och bara så så duktig. Inga problmen med att ha honom med alls! Jag tror även att Henrik är lite förtjust i honom:) Sen mItt i maten tar iaf Sofie upp en påse, från ShoSho. Åh vilken lycka, ett par utav skorna som jag önskade mig! Så omtänksamt så jag inte vet vaaaad!!! Efter fika och lite skvaller tog vi oss en strof på stan och kikade på lite inredning. Det var ju ett tag vi gjorde det tillsamman, har ju inte funnits så mycket att inreda för mig liksom.

Förövrigt så har jag och Henrik har börjat prata lite löst om att flytta ihop i Aug, Sep, om nu allt vill sig väl.
Så ser det ut i dagsläget:)
Helgen har varit skön, så skön som vanligt. Fika, film, god mat och en massa mys.
Vi ses nästa helg igen älskling, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

men ååååååååh, DU är väluppfostrad & omtänksam :P hahahahahha.

LOVE YOU!!!

2011-03-13 @ 18:10:28
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Marie

Den finns kvar !! :D kraam

2011-04-09 @ 09:09:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0