SPIK

YES! åhh, happy day! :))

Jag har precis kommit över ett par spikar som jag tänker använda som krokar. Vet inte vart än bara men det hör inte hit! Det viktigaste är att jag har hittat spikar som jag trånat efter a loong time now :)

Det finns en liten bod här, en hantverkarbod som det finns så mycket underbara saker i. Dem är ca 17 st som driver boden och var och en utav dom bidrar med eget hantverk. Vissa smider, andra stickar, en kör på keramik mm. 
Det finns massor och massor av fint!

Men så hittade jag sådana här, tog rubbet sedan skrattade jag hela vägen ut!

                                                                           


Tjejer, säg till för tusan om jag ska köpa med mig några hem ifall ni vill ha!

10 kr st =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fiiiiiina :D Men såna har ju funnits på juliasvitadrömmars webshop jättelänge fisan, dyrare dock :D



Om du orkar får du gärna köpa med 3 st till miiiiig ?! :D

2011-07-19 @ 20:38:24
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0