Manpower

Idag så vaknade jag av att telefonen ringde i full hals från vardagsrummet. Henrik springer ut då jag fortfarande inte har förstått att det är MIN telefon som låter.

Missade samtalet, men Henrik sa att det var ett Norrköpingsnummer. Och senast igår kväll sökte jag ett jobb i Norrköping, ett utav 100 jobb jag sökt som det känns.

Jag ringer upp, känner mig lite nervös tills någon svarar
-Anna Larsson, Manpower

Vi pratade på ett tag och hon berättade att hon hade hittat min profil och tyckte den såg intressant ut och ville träffa mig helt förutsättningslöst. Hon förklarade att dom inte hade några tjänster just nu men att dom får in sådana tjänster som jag vill ha hela tiden.
NU ville hon bara träffa mig för att se vem jag är,  så den 6/9 i Linköping då. Hoppas för guds skull att hon har något tills dess iallafall!

Jag är fortfarande rätt exalterad efter samtalet så jag var bara tvungen att skriva och berätta :)))


Kommentarer
Postat av: Fia

Men guuuuud så spännande....iiiiiihhhhh!!! Och att det är i Norrköping tokgillar jag för det är bara 4 mil ifrån mig :)

2011-07-20 @ 11:26:52
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja veeet :))) Och manpower i Norrköping var det som ringde också. Jag ska möta henne i Linköping dock.



På fredag min vän, så ska jag och Henrik skjutsa hans föräldrar till nyköping och då har vi deras bil sen all to our self:) så om du har någon minut till övers bara för att säga hej eller vad du vill så styr jag gärna bilen mot ditt håll på fredag :))



Kraaaaaam

2011-07-20 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0