Bädda


                                   


Ahhh... så luftigt och skönt.

Vid närmare eftertanke så vill jag nog ha lite mer mörkbruna nyanser i sovrummet ist för svarta. T.ex 2 st bruna sängbord på varsin sida av sängen och ca 6 tavlor med bruna ramar ovanför sängen. Textilierna får gärna hamna på samma färgkarta men av den ljusare nyansen. Har alltid tyckt att brunt och blått fungerar så fint ihop.
Men färg har ju varit lite av ett No no tidigare, men nu tror jag .. nu känns det som att färgerna sakta men säkert får träda in i mitt liv, igen:)

Exempel på sängbord är denna vackra 4-benta skapelse

                                                                
Hampton tror jag det heter.

Snygg va!


Nej nu ska jag ta kakan ur ugnen.
Jag gjorde en vanlig socker kaka fast med lite rivet apelsin och citron skal, sen pressade jag även i saft av en citron. Nu ska Henrik få smaka, för jag gör det då inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0