Resa + Gävle + tjejkväll = Myshelg

Ja som redan skrivet bar det av till Gävle i helgen för en kväll med tjejerna, en "sista" så att säga. Fast det kommer ju komma många, många fler kvällar om jag får bestämma;)
Kom till Gävle sent på fredagskväll efter många om och men. När jag väl skulle in i lägenheten, trött och kissnödig som jag var hittar jag inte nycklaran (!!!) Panik! Jo då har smartskaftet Emma Sundgren glömt nycklarna på jobbet, men grrrattis! Så det var bara att knipa ihop benen en stund till och sätta sig på ytterligare en buss och hämta reservnyckel hos syster yster. Men det gjorde inget alls det då fick jag kramas lite där med :) SEN åkte jag hem, kissade och sov så jäkla gott... "ahhh, tillbaka i min Gävle säng igen".
Vaknade tidigt på lördag, kokade lite kaffe och strosade bara omkring i rocken en stund innan jag gjorde mig iordning för stan. Sen vidare till Jenny, där vi umgicks och mös med varandra ett långt tag. Vi spelade Yatzy och jag fick tidiga julklappar dessutom :) lyyycka!

(medan jag öppnar klappar knäpper Jenny 100% spontana och oposerade kort) ;)
Jag fick alltså av min sötstrumpa till syster ett organiskt doftljus som blir till massage olja allteftersom man eldar det, så sött :) Sen som en gåva från ovan ger hon mig ett metallhalsband som ett jäkla prick över mitt i för kvällsklädseln (den blå klänningen) great minds think a like!

Ja sen var det kväll, tjejerna droppade in allt eftersom och innan vi visste ordet av det var det Vi + 3 till. Jo en utav dem som följde med min vän plockade själv med sig en vän som i sin tur tog och plockade med sig sin syster också. Jag har inget emot att lära känna nytt folk, men männsikor som jag vet eller känner sätter sig själv i liiiite högre position än andra har jag inget övers för. Meeeen jag fick träffa mina tjejer och inget är väl bättre än det :D

Nu är jag hemma igen, trött, seg men så lycklig.. Jo vissteja, jag har ju kommit till insikt med en sak från i lördags. Jag har kommit fram till att jag verkligen inte är snygg, sexig eller vacker! Jag är defintivt inte fotogenisk heller hahaha men det gör mig ingenting tror jag, bara skönt att ha kommit till det så man slipper bli olycklig och förvånad varje gång man ser en bild av sig själv ;)

Nä usch Nu veeet jag att det låter som att jag beklagar mig men helt ärligt så gör jag inte det, känner mig bara insiktsfull :P

 

Lite gos, massa kladd och sen hopp i säng!

Ps; tack tjejer! Jenny... jag ÄLSKAR dig =)

KRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0