Moroccan Oil

 

 

 

God kväller:)

Här sitter jag, trött, mätt och otroligt trött. Har varit på Trafikverket i Örebro hela dagen och kom inte hem förrän vid halv nio. Usch för så långa dagar! Samma visa imorgon tyärr, dit tidigt och sent hem. Men men, på onsdag är det en julfest i Linköping iallafall så det får bli min belöning för att jag är så flitig :P

Ville även passa på och tipsa om Moroccan Oil för håret, mitt bästa köp till håret på länge! Det är en fuktgivande olja som luktar ljuuuvligt, nästan lite sexigt om man kan såga så :)

Jag köpte en liten flaska för 100 kr istället för 500 kr för en stor flaska.

 

Nu ska jag och kärleken krypa ner.

God natt och sov gott. Kramis

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0