klara ... färdiga....

Så känns det, som att jag väntar på startskottet. jag är redan i position, jag står där och vaggar framme vid startlinjen... pulsen slår, adrenalinet pumpar!
Tänk er den känslan varje dag, men det enda du kan göra är att fortsätta med ditt vardagsliv, gå och lägga dig fastän både du och din kropp är redo att bara köra.
Inte konstigt att min fötter går som vindkraftverk när jag ska sova, jag har så mycket att tänka på att hela jag är lika stressad som en gris vid jul.
Det jag pratar om är självklart flytten och allt vad det innebär. Jag torterar mig själv varje kväll med att kolla i andras bloggar, samlar inspiration i en mapp på datorn som jag kan besöka lite nu och då och bara drömma mig iväg. Jag är inne i ett pysselstim som inte är från denna värld! men jag kan ju inte pyssla,, aaaarg det är så frustrerande!
Jag är ju en sådan där knäppus som hela tiden tror att hon kan tillverka allt själv, så om jag ser något fint hemma hos någon eller i butik så tänker jag alltid att det där inte borde vara så svårt att tillverka själv :)
Pyssel tankar:
*Gjuta finlera (har määääängder med idéer)
*Köpa lamineringsmaskin och göra egna bordsunderlägg m.m
*Spara på alla glasburkar jag kommer över och ha som förvaring men pimpa dem med min Demo etikettare.
*Tillverka en idée jag har nerklottrad i mitt "idée block" (som jag släpar med mig överallt) i mdf, mycket tacksamt material.
* Jag ska klä, stoppa, måla, återvinna, tova, sy med Mera!
* köpa längder av decorplast.
Igår gjorde jag ett eget "tårtfat" behöver dock mer lim så det är inte helt färdigt än. Vill inte visa ännu, inget gör dig bra här hemma! Jag tror att jag sparar den bilden tills omgivningen blir mer smickrande:)
Japp jag är lite smått övertaggad, men det är ju bara för härligt att pyssla och tillverka, visst älskar jag att shopppa, men inget slår lite pyssel hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0