Årets färg

(bild; Bellasugar.com)

Japp, denna färg säger dom ska genomsyra mode och inredning år 2012. Spännande att se hur det ter sig på för vis.
2008 var det irisblått, 2009 mimosagul, 2010 turkos 2011 kaprifol och nu heter färgen Tangerine Tango och går åt det mer orange-röda hållet.
Jag kan absolut se det framför mig,  små tango-röda detaljer här och var :)
Om inte mer så kan jag definitivt se den inom mode. En klänning, en ledigt hängande blus eller ett par riktigt passande kosymbyxor/chinos i denna kulör.. It works for me ;)
Nu har Henrik lämnat mig för en kväll med grabbarna. Så ikväll kör jag solo, what ever should I do?!
Läsa bloggar i vanlig ordning kanske.. eller ska jag ta mig an den växande diskhögen ??
Nääää, jag går nog på det förstnämnda tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0