Arbetsplats





Idag har jag det lite mindre stressigt, eller stressigt och stressigt. Det låter som om jag badar i jobb. Det gör jag inte, däremot är jag ungefär lika stressad och kissnödig som en Chiwawa i en Pitbull gård. Jag blir alldeles för nervös av att vara ny, inte kunna mina arbetsuppgifter riktigt bra och inte veta något om nått. Sen har jag nog åkt på katarr också! Eller om det är blödande magsår.. kan vara vilket som.. :)

Nej, nog om mig och min hypokondri!

 

Jag såg julkalendern igår kväll, hinner inte se den på morgonen då bussen går 06.45.

Men nu kan jag inte försova mig i alla fall då jag tydligen är sambo med lättväcktast i hela jäkla världen. 1 mikrosekund efter att klockan ringer vaknar han med ett RYCK, så man vaknar alltid med hjärtat i halsgropen och armarna i attack position. Efteråt blir jag arg och sedan blir jag ledsen, det är hemskt traumatiskt hela händelseförloppet. Två mikrosekunder efter klockan ringt; ”Nu måste vi upp gumman!!!” (och i samma andetag) ”Vill du ha kaffe?”  

Men, men det får ju mig upp på morgonen.


Idag far jag till Gävle, men mer om det sen!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0