Viktiga nyheter !

Nu har det hänt, äntligen är väntan över!

Idag klockan 13:45 (cirkus) skrev Emma Birgitta Sundgren på ett anställningskontrakt för Manpower.
Fr.o.m den 3 januari jobbar jag som konsult och mitt första uppdrag är som administratör på Korsnäs t.om den sista aug :D
Jag är så lycklig så jag dansade ut från byggnaden.
Det har hääääääääänt !!!

Nu jäklar ska det bli ändring på saker och ting, människor (och du vet) ska få veta just hur mkt du och allt det du gjort betyder för mig, utan dig hade jag drunknat...

Idag kom Sabrina in och hämtade upp mig och min syster, drog in till Skärelden Valbo för lite lätt julshopping.. Men shitpommes vad folk !
Och jag med ett dåligt tålamod som inte liknar något började väl odla en mindre panikångest där en stund.. men det gick snabbt över när jag fick gömma mig en stund bland alla 50% lappar inne på Bik Bok ... mmm  femtio proceeeennnttt........

Imorgon vet jag inte vad somhänder än, jag och jenny är insnöade ...tågen kommer inte gå som dom ska har det sagts...  E4an ska man tydligen hålla sig långt borta från, så det ser ut som att systrarna Sundgren får ta det solo denna jul ändå.

Nä nu ska jag fortsätta mysa med syster.
Ha en underbar kväll nu,  och en väldigt God Jul ! :)


Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0