Avhållsamhet - gambling med tid du ännu inte fått

Att skjuta upp något till en tid som inte är dig lovad är att vara lite dum tycker jag. Vad som helst kan hända, varje dag är en gåva om jag får bli lite cheezy. Du kan dö imorgon och har då missat ett utav livets största händelser. Sex är vad du gör det till. Det är lika naturligt som att äta, kissa och bajsa. Måste det vara något snuskigt, lortigt och något som måste desinfekteras innan användning.
Känner mig lite less på allt prat om avhållsamhet till giftemål osv.

Vad skulle hända om man nu gud förbjude skulle ha sex innan man var gift då? Vad händer med mig?
Det är jag mest nyfiken på!

Man gör självklart som man vill, men det är just det. Jag har fått känslan av att det oftast är något eller någon annan i hiarkin som vill att man ska vara avhållsam. En förälder, en grupp eller t.om en religion och det är där mitt agg kommer in. Jag förespråkar ett fritt liv, där man lever sitt liv på sitt sätt.

Det var lite kvällsudd från mig det !

Pussssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0