TV bänk

Jag är en sådan som hatar tvbänkar. Jag har inte sett någon hittills som fallit mig i smaken, alls. Jag tycker att dom flesta är så där... hm... klassiska. Tråkiga kanske rent av!
Men så hittade jag denna, av plåt och den bara skrek på mig. "Emmmaaaaa, ta med mig hem, Emmaaaa!"
Jag svarade "jag lovar att komma tillbaka för dig, jag lovar!". Medan drog Henrik mig därifrån.
Men nu är det klart, den ska bli min, min, min och bara min!

IKEA PS Skåp IKEA Sladduttag undertill; samlar sladdarna på ett ställe. Låsbara dörrar; förvara saker du är extra rädd om här.

Asch, så snygg den är !!! Jag blir alldeles glá i hjärtat när jag ser den, till och med på bild.
799 kr kommer den gå lös på. Inte hutlöst dyr, men kanske inte i det billigaste laget heller, men helt klart värt det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0