Jeans on jeans






Jeans skjorta, mörkblå från HM och ett par uuurgamla Levis jeans från Thailand, tror dom är från första gången vi var där och det var nog 2005 om jag inte misstar mig.

Är det bara jag som känner mig löjlig som få när man knäpper kort med självutlösaren? Jag blir så obekväm och vet inte hur jag ska stå utan intar en sista position när jag hör att det ska knäppas. Så för att få 2 haldana kort krävs det ungefär 45 tagningar, stört löjligt :)

Och om det är någon som undrar.. jag HATAR att le på kort! Iaf när jag vet att dom tas. Jag har sagt det miljoner gånger åt Henrik. Knäpp kort på mig när jag inte vet om det. Försök att få det att se lite naturligt ut annars blir det så här. Mig stirrandes på fötterna och ser ut jag köpt något i fullpris bara för att märka att det var nedsatt med 50% dagen efter.

Jag ler innombords, syns inte det ;) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0