Gömmor och myror

Det är ju så otroligt roligt att gräva fram sånt som har fått ligga i en "detta ska jag vara så duktig att åka till en UFF container med eller åtminstone vara så flitig att slänga ut det på tradera och få en liten peng för det" påse. Men saken är den att jag aldrig gör någon sånt. Aldrig, har aldrig hänt haha. Jag är alltid full av goda idéer men inte ens en bråkdel av dem blir till verklighet, men det är ju lite av det som är mig också :)

Ibland blir det till och med till min fördel, som idag :D Jag hittade mina rosa chinos och såg dom helt plötsligt i ett helt nytt ljus. Kan ha och göra med den trend som florerar och hjärntvättat mig också. Färg på byxxan var det här!! =)
Sen så var jag och Henrik på Myrornas i Linköping för ett tag sedan, kände ett sug efter att få fynda något och OM jag gorde. 50 kr betalde jag för dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0