Underbara sooool


Igår var det sol, och vår i luften :)

Samma som idag, men den här dagen får jag spendera till sängs allt. Är hemma från jobb idag och mår inte alls okej. Kurera idag så man blir pigg tills i morgon var det tänkt i alla fall.

 

Som ni ser hade jag på mig solbrillor på mig ute.. bland folk... mitt på dagen!

Vilket för dom flesta måste vara det mest ointressanta ni läst. MEN jag har alltid velat och avundats tjejer som kan gå med brillorna på även till vinterskrud.

Jag har drabbats av vad mn brukar kalla för Jantelagen, Jajjemensan!

"Du skall icke tro att du är någon, du skall icke tro att du är bättre än någon annan bl.a bl.a..."

Så brillorna har tyvärr endast fått hänge med när det varit stekande sol och minst 25 grader varmt.

om ens då...

 

NO more mrs shy gir! ;)

 

Nä nu ska jag gå och blanda ihop en coctail av alla läkemedel jag har och decka en stund.


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Krya på dig!

2011-03-05 @ 13:06:18
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0