Shosho


Mina ögon kunde inte registrera vad dom såg när dom gick förbi detta.
En ny butik har öppnats på Gallerian nian, och det finns bara 5 i hela Sverige tydligen. Deras affärsidé är att inte ett enda par skor ska kosta över 500-lappen och ska tilltala samma målgrupp som handlar på BikBok och Gina Tricot. Bra priser och alltid hålla sig uppdaterade i trenden. Ljuuuvliga skor, till ännu mer ljuvliga priser.
Jag kände mig nästan svimfärdig där ett tag och fick hålla i mig i ett par leopardmönstrade kilklackar för att få fokus igen.

Mmm vilka skönheter!
Jag måste lära mig att göra kollage, så är det bara. Det blir ju så mycket snyggare då, visst?!
skorna hittar ni här

Kommentarer
Postat av: sofie

dit mååååååste jag !!!!!

2011-03-06 @ 09:05:17
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Angelica

oooooooooooooooooooooooh! fika i gävle nån em?

2011-03-07 @ 08:13:39
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0