Loppis

Jo dagen idag började som en ganska grå dag. Vi, jag och min semi sambo drog mest runt här hemma och roade varandra.

Men sen lagom till att vi skulle bege oss ut, på färgjakt igen så kom solen fram och det blev ryssvärme i Motala. Så in igen för lite ombyte, SEN ut på jakt :)

Jag fann vad jag letade efter, dock inte riktigt nöjd med urval på färger. Men en blank grå fick följa med mig hem iallafall. Tänkte köpa en vit också, men först ville jag se om det gick att göra som jag ville göra.

Vidare på loppis. Tanken var ju att jag skulle hitta 4 eller fler träfärgade skålar att måla om. Men icke. Hur kommer det sig? Jag tycker jag jämt ser dessa träskålar överallt, men dom har man fnyst åt och gått vidare liksom.. vart är dom nu?! Jag lovar att inte fnysa nå mer, kom bara fram kära ni!

Men nå tomhänt åkte jag då inte därifrån, nej inte jag inte ;)

                                     


12 st små kakformar
1 oljeflaska i fin ljusblå färg
1 pastellgrön juicepress 
1 rosa ballongvisp


Sådana här klipp gör mig väääldigt lycklig i själen. En lycklig Emma = en lycklig Henrik och vise versa såklart!

Därför har Henrik fått äga tv-dosan ikväll. Det har tittats på Sommarmord och sedan damfotboll. Lucky me;)
Men jag har iallafall en lycklig pojkvän just nu haha

Kommentarer
Postat av: sofie

ååååååååååååh så fina prylar du hittade iallsindar :D

2011-07-13 @ 23:38:33
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0