Julklappar till honom

Igår blev jag så där jätte inspirerad som man kan bli efter många timmar framför datorn så jag beslöt mig helt enkelt för att knåpa ihop en egen lista på ”klapp tips” som jag sett många gjort nu.
Här kommer min :)







·         Lyxigare shorts från Nelly 249:- (fri frakt t.o.m. 23/12)

 

·         Läder herrväska från Bagleys 552:-

 

·         Bok ”Jag är Zlatan” från Bokus 179: - (159:- med "medmera" kort)

 

·         ”penga-pung” från HM 69,50:- (rea)

 

·         Skinnhandskar från HM 298:-

 

·         Cerruti herrparfym 319:- (parfymhuset.se)

 

·         Läderbälte från HM 149:-

 

·         Mysiga tofflor från HM 99:-

 

·         Ullkofta med skinndetaljer från HM 349:- (rea)

 

·         Herrklocka från Daniel Wellington 995:- men om ni anger koden Jannice får ni 15 % rabatt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0