What's the point

Det är vår i mitt vardagsrum
En lång och härlig promenad i solen är som en spa weekend för en rastlös själ som mig :)
Jag fick sällskap av den enormt söta och goa Erik Hoffman. vi gick en bra bit och tjattra innan Linda kom cycklandes och mötte upp oss .
En kaffe på stamfiket och sen fortsatte vi mot Intersport där Erik köpte sig ett par jätte snygga streetskor från Nike.
Jag insisterade på att de skulle vara vita, nu när våren är här och asfalten kommer fram .
Finns inget som är så fresht som ett par vita sneakers då, opraktiskt kanske.. men Väldigt snyggt.
och det är väl det som räknas i slutändan ändå ;)

Jag luftade mina "vita" converse jag också :)
Nu är det kväller.. igen, dagarna bara flyyyger förbi.
Imorgon är en speciell dag, för det är min födelsedag, dagen jag fyller 22 år+24 månader .. helt otroligt vad gamman man börjar bli !
Lite mat på det här då
Over and out ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

2010-03-10 @ 20:16:58
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0