UniAge frisyr

Det är något jag måste ha då folk i alla åldrar kommit fram och beundrat frillan och velat veta vart jag klippt mig någonstans .. lika förvånad varje gång när jag berättar att jag klippt mig själv.
Men idag tog det väl allt priset !
Var inne på Handelsbanken och skulle hämta ut en slant.
Jag går fram till disken, lägger fram blankett och pass men hon bara stirrar på mig.
Då börjar jag nästan bli lite irriterad och tar upp passet och lägger det lite närmare henne som en liten hint att "Japp ! redo när du är "
då frågar hon mig "vart ska man behöva gå för att för att få din frisyr då :) ?"
Näämeeeen, arma tant :)
Så summerat, frisyren funkar på alla mellan 1-100 .. kung !
Jag var iaf hem till Anna och klippte henne, jätte mysigt då hon bjöd på mat och Linda även var där och förgyllde dagen =)
Det måste vi göra fler ggr, bara laga mat "hemma hos" och bara rå om varandra ;) haha
På väg hem fick jag med mig en jätte mysig liten ljuslykta för 19 kr på Trivsamt
Jag blir varm om hjärtat hahaa
Nu ska jag äta mandelkubb och dricka must !
Over and Out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0