If you gonna hit me, hit me hard

&
Lite i magen innan jag ger mig ut på äventyr ;)
syns inte på bild, men självfallet fanns där med en kopp kaffe också !
Igår var en rolig, skön men ack så kämpig dag.
Vi for in till valbo för en dag på Ikea, jag Sabrina och Sofie.. och William så klart :)
Satt och åt, tjattra, fika och knäppte kort hur länge som helst innan vi överhuvudtaget gjorde nått på Ikea.
Kalla oss.. mig vad ni vill, men jag myser som satan på Ikea jag, även om inte stilen är min stil så är det nog atmosfären som gör det .
mys !
Sen när vi kom hem drog det igång må ni tro
Sabbe skulle prompt ha hem saker från hennes pappas boende ända bort i Årsunda, så dit åkte vi .
Och konkade 2 stora jäkla bokhyllor som bara fick plats om vi i fram satt med knäna mot panelen och nyllet mot rutan, och så fick det bli !
Tills Sabrina får för sig att den ENA av de tunga klumpiga bokhyllorna ska in igen och ersättas med en lite mindre byrå .
När vi äntligen är klar, blöt om fötterna då våren tydligen inte kommit til Årsunda än, så åker vi hem.
kommer ungefär 3 meter .
Sabrina kör fast i en snöhög och där blir vi sittandes .
????
In på pizzerian och fick hjälp av 2 starka karlar .
bilen fick vi loss tills den ena karln körde fast på andra sidan ist.
quot;>
V faaaan då !
Då sätter jag mig i bilen, och arg som ett litet bi gasar jag på och backar upp på torr asfalt.
vilket jäkla äventyr :D
Hörs senare, nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sen ska ja klä mig .
Over and Out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0