E.T ?

Emma ?
Det kan ju inte bara vara Jag som ser den slående likheten mellan mig själv och E.T ?!
Igår gav jag Män som hatar kvinnor en chans, TROTS min avsky mot svenska filmer.
Meeen, jag måste erkänna .. den var jäkligt bra . Hemskt bra faktiskt. Så bra att jag bara väntar på uppföljaren .. men en sån fanns ju kanske redan jah !?
Kvinnan med tändstickorna eller nått !
Jag och Sabrina svullade i oss lite Pringles och creme fraise och mådde bara så där härligt illa på slutet .
Får se vad kvällen har att erbjuda, ett nattligt äventyr blev jag bjuden på iaf, så där lagom oseriöst men ska bli spännande och se om det blir av .
Vad det är berättar jag OM det händer ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahaha.... Hysteriskt roligt..,. men du har ju rätt.. siluetten är ju lite lik...

2010-03-06 @ 20:30:51
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0