Kiss me thru the phone, i'll see you later on

Igår var det vår ute ! 
Ett typiskt Mars väder.. vår i luften, min födelsedag som sakta närmar sig och en känsla av att "allt är är muule" (möjligt) ;)

En promenad i skinnjackan gjorde det hela ännu lyxigare, nu längtar jag till mössan, vantarna och vinterjackan får lägga sig på hyllan för den här säsongen !

Klackar, lätta jackor, pastellfärger, tunna material, färg på naglarna. solbrillor, "flings" och uteserveringar ... ÅH GE MIG NU !

 

Idag ska jag åka iväg på roadtrip med S och E, synd bara att det inte är lika fint väder ute nu som det var igår.Nä nu måste jag lägga på ett kol :)

 

Ett par rådande ord;

Skynda inte på livet !


Om det är som vi tror kommer jag nog kissa på mig av skratt ! :D

Säkert jätte romantiskt, och något som blitt av den kärlek dom delat, så länge också .. mmm visst ;)


Over and Out ;)

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

sarasm, sarkasm?? :)

2010-03-09 @ 19:44:43
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0