PM ( Pre Midsommarfirande )

samma problem varje gång !
Vad ska man HA PÅ SIG !

fast denna gång var ändå lite annorlunda.. den här gången försökte jag febrilt matcha mina midsommarskor, dom var liksom ändå obligatoriska !

Rotade igenom, provade en massa, men inte allt passar en inte så solbränd kropp heller märkte jag .
Men tillslut så blev det bra en rosa stor tunika, en tunika som bär många minnen med sig .

Jag står där med den nyfunna tunikan i hallen och bara minns en stund, jag minns Anna, men slår bort dom hemska tankarna, det är ju trots allt midsommarafton .

Medan jag trär den över huvudet minns jag fler saker med just denna tunika, jag köpte den medan jag datade Herr E, så dom minnena slog jag också bort ganska fort !!

Jaha, nu ska vi se... jo men det duger tänkte jag medan jag tittatde in i spegeln .
Jeans shorts, rosa tunika och mina alldeles nya skor , vi ska ju trots allt bara vara på Lindas bakgård.

Jag mös av tanken

Sabrina, kommer hem och stressar sig igenom en dusch, en påklädning, en sminkning precis i vanlig ordning .Mor
Sen hoppar vi in i bilen och brassar vidare ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0