mycket konstiga fenomen



Vaknar av att Sabrina går till jobbet , vi bor väl mer eller mindre ihop nu .. vet inte varför, bara blivit så.

Men skönt är det då båda är sällskapsmänniskor utan dess like, även om båda har en släng av autism och bara vill vara för oss själva ibland också .
Då är det tur att Sabrina har sitt gravjobb som hon går till och dödar sin livsgnista några timmar om dagen .

Somnar iaf om när jag ser att klockan bara är vid 6 tiden och fort går det, men inte innan jag  ser att 29.an ringt inatt .

Vad kan han ha velat, 03.36 .. hade inte vi satt punkt ?!
Fyllekåt ! tänker jag och tappar intresset och somnar om .

Linda ringer och Linda kommer innan jag ens hunnit reflektera över att lämna sängen, låg ju så skönt !

Vi traskar ner till det vanliga kaffestället, sörplar i oss en kanna var och sen blir det stohandling .

Det kan bli en bra kväll det här, tänker jag medan jag går där och myser bland allt stora, röda, goda , tyska jordgubbar .
Slänger en blick mot Linda som står vid "nyttighets" hörnan och plockar rucckola, spenat och allt vad hon ska ha .

Som vanligt får jag laga min egen mat, min egna sallad, mitt egna dricka då jag tydligen inte äter och dricker så det passar damerna .
För lite protein har jag fått höra, mkt mättat fett .. bla bla bla ..

AnyHooo ..
Här sitter jag mysigare än få och väntar på att få linda en krans och ha på mitt huvud, sjunga snappsvisor (fast utan snaps) äta massor och massor av proteinsnål mat, med mycket god mättade fetter .. vi kommer nog på en kanoners kväll !


Men .. ja, undra ändå jag vad den där extremt heta, snygga lilla sparven kan ha velat jag ..
Äh, sudda sudda !

Ha en alldeles underbart trevlig midsommar !

Pusssisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0