Scizofren

Har drömt inatt så idag känns det inge bra ..
Kommer nog hinna tänka på en hel del innan den här dagen är över .. skit !
Och skit står för att det inte spelar någon roll vad jag vill längre !  


Vaknade idag iaf av att de plingade på dörren, jag blev liiivrädd ! 
fråga mig inte varför.
Men det var hanna bara, hon kom, hämtade lite saker pratade lite om fest, folk och rykten i Järbo .

Jag kokade iordning lite kaffe och nu sitter jag här och kollar på några avsnintt av Medium :) 
Lite mys med mig själv ! 


Om ett tag ska jag göra ett ryck och ta mig ner på stan för att träffa A.L som varit utomlands med sin kärlek, så mycket att prata om :D


Ha det bäst !

Pussisar


Kommentarer
Postat av: Angelica

du ser absolut inte vindögd ut!! Fiiiiin!

2010-01-27 @ 21:51:11
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0