Trött, tvätt och stress... sen FEST !

just nu springer jag mellan sortering och tvätt .. medan jag känner hur minutrarna springer ifrån mig och jag nästan måste hoppa in i duschen om ett tag om jag ska hinna !
Sen håller jag på att bråttas med ett illamående som inte vill gå över .. de brukar smyga sig på den här tiden ungefär och hålla i sig tills jag somnar.. har haft så i flera flera veckor och det är jätte irriterande !!!
Ett annat litet dilemma då .
What to wear ??? samma gamla visa !
Jaja, jag får rota fram nått gammalt skit ;)
Idag så hann jag iaf med en lunch med Sofie och William innan systemet.. sen åkte vi 3 och storhandlade.
Eller Sofie handlade, William sov och jag kunde för mitt liv inte bestämma mig för vilken handtvål jag skulle köpa så jag gjorde det enda rätta och köpte ingen alls :P
MMM gott skit ..
Men kul då att allt jag knäpper med datorn blir det spegelvänt  :S grr
Så för er som är boktavsanalfabet ;) eller nått så är det ett jätte gott fruktvin med citronsmak !
Nu måste jag ner i stugan igen !
PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Cicki

Jasså, det blev ingen alls?! :) Haha! Var det ingen som dög? :)

2010-02-28 @ 18:41:54
URL: http://christinhernberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0