morgon frilla

Vaknade av mig själv vid 8 tiden för andra dagen i rad idag .
Jag vet inte om min inbyggda biologiska klocka också börjar känna av att gammeldagen närmar sig med stormsteg eller om det kanske har med mina lite tidigare nattningar (som också tror jag har med åldern att göra)
Vid 8 så har ju jag ändå sovit sisådär 9-10 timmar ;)
Barn och pensionärer behöver sömn säger dom !
Jag bjuder på ett kort härifrån denna morgon med en oborstad man .
Sesy babe ;)
Snart ska jag börja göra mig i ordning och ge mig ner på stan, måste hinna på systemet innan dem stänger .
För i kväll ÄRE fest ! :D
Idag är det så många skräll människor som ska med ut på gallej så det här kan bli riktigt skoj !
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0