Min bästa vän

Min mac dator !
Inte Bara är de vit, den har visat sig vara jäkligt pratiskt också :)
Jag har lärt mig hur man kopierar en text, ett problem som jag brottats med i månader och månader.
Idag har jag varit på kafferep hemma hos Malin och åt nog den godaste snickerskakan någonsin där.. mmm ... ;)
Nu måste jag göra ordning lite att äta, är helt utsvulten känner jag !
En annan lider av nått slags problem som gör att jag aldrig känner mig hungrig, så nu har jag fått anammat Skalman och börjat med en lunch och middags klocka så jag kommer ihåg att jag måste äta ! hahaa
heelt sjukt :)
Jag lider inte av ätstörningar, det skulle jag aldrig kunna göra, är alldeles för lat för det .
Jag rör på mig, tränar och motionerar när jag känner för det och det händer lite för sällan för mitt eget bästa tror jag ;)
Nu ska jag iaf hoppa i lite mer bekäma kläder och laga lite middag åt mig själv ! :)
Ha en bra kväll nu !
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0