Klåfingriga små AS !

Som de flesta vet, både "inrikes" som "utrikes" så har det varit festival vecka i Sandviken.
Melodifestivalen var i stan och allt har varit glitter och glamour :)
Ett jätte stort öltält ställdes upp och drog folk som flugor på skit !
Jag är ju inte den som är den, utan "hon med sämst karaktär" så jag var ju där tors, lörd och kollade läget .
Torsdagen var verkligen hur rolig som helst, mysig och trevlig.
Var in och kollade på Cicero först när dom spelade sen drog vi vidare till Mulligans för en bit mat och nått gott att dricka .
Vi blev där ett bra tag innan vi styrde mot tältet igen.
Inne i tältet bjöds det på DISCO !! :D
Snygga bartenders n.. woohooo.. :)
en liten mellan stickare då.. en utav dom frågade mig om jag skulle komma tillbaka på fredagen igen . jag svarade såklart nonchit att jag får se.
Då sa han att "det tycker jag att du ska" !! IIIIIIh .. Okej då ;)
Jaja, tillbaka då .
Jag lämnade vårat bord i 10 sekunder när jag skulle hämta en servett vid bardisken, när jag kommer tillbaka så har nått klåfingrigt litet as snott min mobil !!!!
Jag fick nog kämpa som aldrig förr för att inte bryta ihop och ställa till en scen då .
jäkla skit! men men nu har jag fått tillbaka mitt kort med samma nummer och en mobil är beställd oc kommer antingen imorgon eller på tors :)
Oh Happy day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0