En dag i Gävle

Jag glömmer ju bort att jag nu för tiden går omkring med en värsting kamera i fickan så det blir liksom aldrig några bilder tagna ! :/
Jag ska bli bättre, mycket bättre !
Men i Gävle var vi iaf, jag, Fia och Sofie . Mys mys !
Så skönt att komma bort och andas annan luft än Sandviken för en gångs skull känner jag !
Lite farligt dock, för varje gång jag åker därifrån så kommer alltid samma tanke tillbaka, att jag skulle vilja bo i Gävle igen .
Men så minns jag alla mina fina, min "familj" och bestämmer mig för att bo kvar en liiiiten stund till iaf ;)
Vi var nog inne på varenda butik i stan men ändå åkte jag bara därifrån med en väska från ett litet väskstånd som dom slagit upp mitt inne i Nian .
Jag är sjukt nöjd, och för ynka 100 lappen så är den riktigt snygg =)
Här är vi på väg hem nöjda, glada och med en varsin McShake i handen ;)
"Supp"
Mina sötfisar :)
(Bilderna lånade av Soofieeklund.blogg.se)
Oj men OJ jag glömde nästan ..

För att göra en inte så lång historia lite kortare så frågade en kille idag på stan om vi kunde byta nr, men jag hade lite brådis så jag sa att jag kanske går förbi fler ggr så får vi se :)
Så när vi sitter och lunchar så kommer Fia på den briljanta idén att jag borde skriva ner mitt nr på en lapp och bara gå fram till honom och ge han den ..
Och det gör jag förstår ni !
"Hörs då"
Och det gjorde vi också .. några minuter senare plingar det till i mobilen
"Martin;)"
Det var min dag det
Hoppas eran varit lika rolig =)
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0