Nämner inga namn.

Ge mig en kamera eller en fotograf som följer mina alla steg... Tänk så roligt det skulle vara (skriver jag som hatar att vara med på kort). Men jag skulle åtminstone ha lite material till min överförsummade blogg som jag då och då får lite energi till. Allt blir ju så mycket roligare med kort, visst då!?
Det händer mycket nu, efter en sådan torr tid då det vildaste som hände mig en dag på länge var att toapappret var slut när jag redan satt mig och de nya rullarna var i städskrubben (föreställ er den räddningen ni). Men nu rings det här må ni tro... vissa sjunger andra ljuger, en del kör till och med den desperata stilen... I like it a lot! Men mitt intresse finns bara åt ett håll nu å det hållet stavas Motala:)
Jag hade finbesök här mellan tors och lördag. Elina som jag inte träffat på 2 år kom hit. Helt fantasktiskt skoj hade vi! Det var längesedan jag skrattade så hårt! Sist var nog när Tiger haltar in i vardagsrummet med en galje runt magen. Hela torsdagen gick åt att bara uppdatera varandra om livet, hennes som hon haft på Svalbaard och mitt som jag haft i Sandviken, och vilka historier vi hade då :)
Relationsbok experterna på vad som kan gå FEL, Emma och Elina till er hjälp!
Efter en noga utvald övertalingsteknik så fick Elina med mig ut i alla fall, Faan, jag som ska föreställa folkskygg nu förtiden. Det kan jag berätta var som bortblåst det när vi väl kom ut - Dansgolvet - Bumpy Ride! Fan vad skönt det är att dansa! Det måste vara en Oerkänd form av terapi det! Mådde som en miljon när jag kom hem igen... själv! Jorå fröken "jag ska sova med dig i natt vad jag än säger Emma" sov då inte med mig! Fatta man ju! ;)
"Min" bartender jobbade också, jag skulle lätt börja dricka för hans skull! Så söt, så söt! Jag kan inte låta bli att tänka på hur jag måste se ut när jag står där. En blandning av ett rådjur i strålkastarn, samtidigt som ja försöker verka jävligt självsäker... Summan av kardemumman blir nog bara ett ansiktsuttryck av att vara skitnödig tror jag!
Det var lite om det, nu ska ja prata med Tiger och gå till botten vad han lider av!
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0