Mardrömmar

Vaknar i ett naffs av att jag blir tillfångatagen av maffialedaren jag försökt springa ifrån hela natten.
Men benen känns som bly och bli svårare och svårare att lyfta och tillslut får jag kasta mig in i en buske.
Synd att det var en buske som inte begravde mig utan jag valde en med styva kvistar som jag bara landande uppe på. Så typiskt min tur!
Idag ska jag faktiskt till Sandviken, måste in och lämna papper, få något påskrivet, hämta lite saker hemma och sen kanske kanske Kaaaanske ett besök in på det gamla goda konditoriet som som finns i den underbart lilla pittoreska staden:P
En snabb dusch, en längre tid framför spegeln en ännu längre tid i garderoben sen är jag på väg.
I kväll får jag faktiskt besök från Sandviken, det ska ju blir mer än fantastiskt skoj det, men jag är nervös också!
Mina dagar är så lugna att dem får en kyrkogård att verka festlig nu för tiden.
Men det är så här jag vill ha det nu, jag trivs som bara fan i den enkla, simpla vardagen.
En vardag med mer rutiner, även om de är rutiner som måste förfinas lite, kan INTE somna vid 3-4 vareviga natt/morgon och sen vakna 5 tim senare och köra .. nej nej, jag ser mina påsar växa från oskyldiga tepåsar till ikea påsar, and I don't like it!
En annan rutin, en annan vana jag dragit på mig .. en mkt mkt MKT trevligare sådan är Henrik =)
han är helt underbar, vi pratar och pratar och pratar oooooch pratar.
Vad pratar vi om undrar ni?!
Har ingen som helst jäkla aning, men innan vi vet ordet av det så har vi pratat i 3-4 tim.. myyys!
Vi har pratat om att han ska komma hit "snart" så lite nervös är man ju nu, men hoppas verkligen på att det kommer gå som man försiktigt önskar ;)
JO! jag tror jag har blitt synsk eller nått, annars är det ett par ruskiga sammanträffanden iaf, jag tror på det första jag, bara för att det är roligare helt enkelt!
Min syster ringer mig och berättar att det (tvi tvi tvi rysningar) är någon som hängt sig på hennes avdelning och medan hon berättar tumultet, så ser jag det hela i mitt huvud som man alltid gör när någon berättar om nått.
I mitt huvud så hade jag ett utav dem rummen på avdelningen ett rum av alla de 50 som finns.
Hon berättar för mig dagen efter vilket rum det var, och tro på FAN att det var det rum jag hade föreställt mig också... sammanträffande ?
Sammanträffande 2; Henrik säger att han nog kommer ringa mig senare på kvällen/natten, och jag lägger mig kollar på klockan.. 02.07.
Jag tänker "han ringer nog om ett tag" och medan jag tänker det så ser jag ett klockslag i mitt huvud hela tiden 02.37... vet ni när den lille filuren ringer mig ?!
NOLLTVÅTRETTIOSJUUUUUUU!!!
sjukt!
Nä nu måste jag fixa och trixa lite här innan jag vågar mig ut i offentligheten!
Vi ses när vi ses då :)
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0