Fröken från norr

Fjortis bild i know ;)
That's me! Pratade precis med han från... aaa men söder om mig i alla fall. Han berättade att han brukade referera mig som "fröken från norr" när han nämner mig för sina vänner. Jag smälter tamefan :D Måste bara bjuda på denna gamla bild från 2 somrar sedan. Vi kom in lite på läppförstoring i kväll och hittade då denna. Donatella Sundgren?! Si! Nä usch, jag som vill göra om det. NU, not so much!
Jag måste ha mask i magen eller katarr i magen. Jag är konstant hungrig! Skit störigt, jag har inte tid eller råd att sko mig om ja ska hålla på att äta mig själv galen och ur huset. någon måtta får här va ändå!
Imorgon börjar praktiken. Jag ska hålla till på Gävle Central Konferens som det heter i 6 veckor. Jag är skit i byxan nu. Jag är för pigg för att sova och för trött för att vara vaken. Jag måste tvinga mig själv att somna så jag inte kommer försova mig och av samma anledning och rädsla kommer jag vara vaken halva natten om jag känner mig själv rätt! Lite moment 22.
Fick även finbesök idag på eftermiddagen. Sofie som är lika snygg och fin som alltid tog med sig sin lika snygga och vackra avkomma, William. Han var mer vild än tam idag och den lilla underbara saken har efter många månader av verbal misshandel från min sida lärt sig MITT NAMN!!! mission accomplished. Vi snattrade på som vanligt, medan William möblerade om. Kaffekopp på kaffekopp, skvaller och tips. Det blir inte mycket bättre än så tycker jag inte!
OH! Det slog mig nu igen att jag har praktik i morgon och jag blir lamslagen. Huua hua huua!
Jag längtar som en tok till fredag i alla fall för då ser det ut sm pojken från söder kommer hit! Inte en dag för tidigt om ni frågar mig!
Nä sängen och en massa fantasier väntar... 2 kroppar, en mörk,solkysst och en bortglömd, genomskinlig möts i natten... För er som inte fattade, jag har inget pigment. Totalt pigment befriad. Befriad från en solbränd vacker kropp. Befriad från stranden en varm sommardag. Befriad från kläder som visar hud etc. etc. Japp, det känns bra!
Ha det Göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0