Jag lever ett dubbelliv


Nu blev ni bra jäkla nyfikna va ?!
Men det är sant.. jag gör det .. fast inte i den bemärkelsen ni kanske tror ...



Det finns en mörk sida hos mig .. en girig, småsint, elak, kaxig, och jävligt bitter sida som håller på och ta över mitt liv !

Jag vill ha allt ! A L L T !!!!! För det förtjänar jag!
Jag orkar inte med folk som säger åt mig vad jag ska och inte ska göra, jag vill inte längre bara vara alla till lags.
Jag skulle vilja ge skit där skit ska vara .. "skit ska skit ha" och mer därtill ! för det förtjänar du.
Jag vill inget hellre an att bara krypa in i nåt mörkt hål och slicka mina sår...

MEN för att spara saliv

Jag är starkt troende på den där skiten om att allt händer av en anledning och har alltid varit det , även om man inte ser det direkt så finns det en läxa bakom allt och gör det inte det så ligger det något annat bakom det onda .

Jenny, min syster sa till mig när jag mådde som värst "man får aldrig med än vad man är stark nog att hantera" synd att det inte alltid känns så ... sen kan man ju såklart fortsätta på den "cheeziga" ordspråks gatan och säga "det man inte dör av stärker än".

Jag snubblade in på en blogg hemma hos min vän Sofie med bloggen soofieeklund.blogg.se, Kissie tror jag bloggen hette .

Fan vad jag skrattade"
Hon är ju en jäkla lustigkurre den där ;) en bra jäkla ironisk blogg.. och är det något jag uppskattar så är det ironisk humor ! loooove it :D

Avslutar med en bild jag hittade från lite ljusare tider .. en eftermidag i lekparken :)



Jaaa, men tjo och tjim då !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0