Maskerad


I lördags var det äntligen dags för den mycket efterlängtade och omtalade maskeraden :) 

In i det sista så stod jag i valet och kvalet om vad i hela världen jag skulle vara.
Det stod mellan påsk kärring och brud dumpad vid altaret.
Jag valde tillslut att vara bruden, men det hela eskalerade av sig själv och det slutade i att jag blev "brud ludret" :D

Jag i bröllopskläder, "luder sminkning" och en gravidmage hahaa
En mycket rolig kväll, många skratt, roliga utstyrslar, god mat trevligt sällskap och ett hemskt vackert födelsedagsbarn !

Nu är det tisdag, inte mycket har hänt.
Har precis mumsat i mig lite tacos, tittat på desperate och Chrstine och myst i soffan :D


Här har ni sminkningen :)







min goda vän marie (80 tal) ek


Och hennes bättre hälft :D




Nu ska vi krypa ner till sängs :)

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0