Dire Straits


styrde mig själv hem till Sofie efter min lunch med bro.
Vi har suttit ute på altanen nu i några timmar och pratat, pysslat och pratat lite till .
Påminner så mkt om förra sommaren när vi samlades allihopa ute på kusrras för div. aktiviteter.. oftast fest då :D

Alla hade semester samtidigt och jag bara njöt av mina vänner och av den första sommaren som singel på 4 år.. jisses .
4 år.. mycket har hänt sedan dess . både bra och dåliga, men det är livet det :)

Jag har här nu på eftermiddagen hunnit sy mig en klänning .. :) japp ni läste rätt, en ganska söt klänning om jag får säga de själv !

Så en utgång blir det nog ikväll ändå, grillning i boulongen och sen en vända på krogen kan nog funka :)





Så där ja :)

Vi ses ikväll d ;P

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0