Love lockdown

jäkla bra !!!!!!!!

Solen lyser på där ute och det känns nästan lite ljummet i luften .. åh härliga vår vart har du varit hela mitt liv ?

Så för att välkomna den gamla våren så tog jag på mig knästrumpor idag ... japp... och strumpbyxor som ska vara hudfärgade
Och det är dom ju åxå egentligen

fast inte på mig
 
Men ååååhhh härliga vår !! :D

Igår, mobilbrudarans träff på lasses

     

Jag stövlar in på lasses där marie, erica och sofie redan satt och pratad en massa strunt kan tänkas :)


Efter nån minut in så satt helt plötsligt alla och knäppte en massa kort, sms.ade och skrattade helt hysteriskt





Efter en massa egokort på långsidan av bordet där jag erica och sofie satt




såg marie Måttligt road ut



så hon och jag begav oss snabbt efteråt till Gävle för lite terapi shopping.. från min sida då

Köpte en grön/gul ?? jacka på åhlens .. skit snygg tyckte jag .. och jätte förvånad över att hitta den på Åhlens
hm .. livets små överaskningar

En stickad kofta och ett par grå chinos .. mmmm chiiinooos

Man kan aldrig få för många chinos mina vänner !!


jaja
vi synes sen :)

PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Marie

VAFAN ! ska jag behöva ta bort mitt blogg inlägg el, har kikat in din och ericas blogg. MIN DAG ÄR SKIT TACK VARE ER !! ;)

2009-03-31 @ 12:48:34
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Marie

VAFAN ! ska jag behöva ta bort mitt blogg inlägg el, har kikat in din och ericas blogg. MIN DAG ÄR SKIT TACK VARE ER !! ;)

2009-03-31 @ 12:48:41
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: erica

Meeen oh emma .. lite hot på kortet du.. Sofie verkar ha hysteriskt roligt iaf..hahahaha

2009-03-31 @ 12:51:33
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaaaha, ska vi lägga ut de fulaste kortet man kunde hitta på varandra, då vet jag, MONGO! :P haha

2009-03-31 @ 21:08:02
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Fia

Emma vilken pudding du är i nya frisyren :) Hur snygg som helst...klär dig verkligen :)

2009-04-02 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0