Halt, nerpissad och skolös på Ica parkering


Jag styrde den grå mardrömmen mot Gefle för att avnjuta en lyxig middag hemma hos min syster igår,
vi åt tacos :)

På väg in ringer min gamla och goda vän sofie och frågar mig vad jag ska göra
jag förklarar snabbt att jag sitter i den skitiga fasan på väg in till syster och hon frågar då om hon får komma förbi en stund och ta med sig benjamin 

"Absolut" sa jag

Hon kom och vi allihopa åt
Benjamin som är sofies son på 2 år var med på tacosfesten och skulle mata alla utom sig själv.
Då sofie snällt ber honom att sluta vända tallriken uppochner hela tiden mummlar han ur sig ett par väl valda ord

fu ju

Va?

"JO ni förstår att han sa precis Fuck You" förklarade hon

När klockan började närma sig halv 9 frågar sofie om inte jag kunde sjutsa henne och benjamin till ica så hon fick köpa lite godis och det kunde jag väl

Så in i bilen och mot ica !

När vi kommer dit och hon knölat ut ungen ur bilen och vi börjar gå mot ingången märker vi att Benjamin inte riktigt är med
han står kvar vid bilen
eller
Han står bakom bilen

"Benjamin, kom Nu !"
"Benjamin, vi ska köpa godis"

Han böjer sig ner
Han letar efter något
och vi är otåliga

"Benjamin, nu kommer du hit"

Benjamin kommer fram bakom bilen
haltandes emot oss har han blöjjan mellan knäna
och armen i en 90 graders vinkel

skrikandes 

"Atta Tooon"
halt, halt
"Atta Tooon" 

Då har han alltså Tappa skon

och det redan Innan han klev in i bilen
så den låg kvar på andra parkeringen

jahaja

Titta runt så ingen sett detta lilla missöde
och sen In fort som fan
med en nerpissad halt och skolös 2 åring på ica för lite godis klockan 20.50 en onsdag kväll


mhm

Pussis


Kommentarer
Postat av: Jenny

För det första: Hahahaha! JAG DÖR! "Atta toon".. hahaha..



För det andra. Vad otroligt fin du är. Tack så mycket för det du skrev. Jag är stolt över dig med för att du är minst lika klok som kan ge mig det rådet.



Ha en bra dag på jobbet vännen!

2009-03-19 @ 11:04:28
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0