Tråkigt, Tråkigt, Tråkigt !


Det är precis vad det är att inte ha en riktig kamera att ha med sig på alla sina äventyr.
 Så man kan knäppa lite kort att ha och titta på, lägga ut i sin blogg, spara i ett fint album för att senre ta fram och minnas tillbaka!
Överdramatisk ?  

Igår vaknade jag och Martin trax före 12.. Igen ! :/ fan ta nyårsafton som rubbat min sömnrytm
Åkte in med bilen till Gävle, fika lite hemma hos hans mamma innan vi drog vidare ner på stan, viklet inte var speciellt långt då kvinnan bor preics mitt på torget typ haha

Ner på Åhléns i hopp om att finna nya gardiner till precis alla fönster i lägenheten .
Inget napp där, ist hittade jag ett jätte sött gräddgult / beiget kakfat på 3 våningar på rean samt ett doftljus i blommig plåtburk .

Vidare till Indiska där Martin tydligen inte kunde vara speciellt länge då han upptäckte att Indisk musik inte var för honom.. pucko ! 

Ner på Hemtex, inga gardiner där heller.. fanskap ! 
Som plåster på såren blev det ist 2 skitiga glasljusstakar och en lampa :P

Sen ringde Jim som berätta att hans mamma behövde hjälp med sitt skrivbord, så in i batmobilen och åkte dit .
Medan grabbarna grus höll på att öscha med skrivbordet passade jag och Maude (Jims mamma) på att prata lite och dricka kaffe ... undra hur många koppar jag konsumerar per dag ändå jag ... hm...

Vilket jäkla radhus alltså.. någon gång när jag har med mig kamera måste jag bara knäppa lite kort därifrån och lägga ut med hennes tillåtelse, inte min stil alls, men fasen vad läckert hon har inrett !

Efter det så styrdes kursen mot Bergby där det bjöds på ... Band hero ? vet inte vad det heter , men ist för bara guitarr så kan man vara et helt band nu ...
Jäklar vad jag gick lös på trummorna !!! Skit skoj :)

Jaaaa, det var väl min dag igår det, synd bara att jag inte har någon kamera än så jag har kunnat knäppt lite foton och lagt ut här för er att se mig rocka gärnet på trumsetet .

Hare bra mina fina

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0