Third hand

Jag fick en liten stund till på mig att skriva några rader så jag passar på att visa vad jag införskaffat mig ...
Third hand :)

Third hand är mitt nya begrepp där man införskaffar sig något från någon som denna nu införskaffat sig Second hand :)

Ett par super sköna och super snygga stövlar



Sa jag tills jag fick jordens jävla skavsår :/



Men men livet går vidare .. och gärna i dom stövlarna !

Sen ett par "gubbbyxor" som jag bara ääälskar =)

Alltid lika roligt med andras gamla trasor .

nä NU måste jag fortsätta ! :)


Kommentarer
Postat av: Marre

Tänk att jag gav upp iaf, men det var med en lite klump i magen jag jag gav upp dedär skorna ;) men, nu kommer dom iaf till användning. Och, byxorna är sjukt snygg på dig gumman ! :) Därför du fick dom fislisa. Jag har iaf ett par svart kvar ;) Men, ska till hofors nån dag nu i veckan iaf .. så vem vet vad jag kan komma hem med för något roligt åt dig ? ;) PUSS

2009-01-28 @ 12:12:27
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0